45476
Status dostępności:
Giedlarowa Oddział dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 GBP (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 385-403. Indeks.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Książka poświęcona fizycznym podstawom trudności w uczeniu się i metodzie diagnozy rozwoju dziecka opracowanej przez Sally Goddard Blythe i Petera Blythe'a w Instytucie Psychologii Neurofizjologicznej (INPP) w Chester w Wielkiej Brytanii. Omówiono rodzaje odruchów i ich rozwój. Przedstawiono: pytania Kwestionariusza przesiewowego dla dzieci Blythe'a i McGlowwna, sposób posługiwania się Kwestionariuszem, badania użyteczności Kwestionariusza w wykrywaniu opóźnień neurorozwojowych, pytania Kwestionariusza dot. rozwoju prenatalnego i okołoporodowego dziecka. Wyjaśniono znaczenie poszczególnych czynników dla rozwoju dziecka, przedstawiono skutki opóźnienia neurorozwojowego w dzieciństwie dla młodzieży i dorosłych, inne czynniki istotne w specyficznych zaburzeniach uczenia się.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej